lördag 6 november 2010

Jesus ser ditt behov

Jag hade tänkt skriva om ett ämne, men så upplever jag att Jesus är mån om att jag ska förmedla värme och omsorg till någon som läser detta.
Du har genomlidit svåra tider i livet utan tröst och förståelse från någon. Du har för att orka leva med svårigheterna riktat uppmärksamheten till andra behövande.
Det finns många i din omgivning som kräver din uppmärksamhet.
Nu vill Jesus ge dig det du behöver.
Du mitt barn jag ser dig, jag förstår dig och jag vill ge dig frid i dina tankar, Jag vill värma din själ som frusit längst därinne. Ta emot min omvårdnad, Min omsorg vill jag ge dig. När jag sänder en människa som vill vara där för dig så ska du ta emot och inte se till dennes behov.
Var rädd om dig min vän! Hälsar Jesus genom Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar