onsdag 2 maj 2012

Vid dina fötter.

"Jesus, vid Dina fötter stannar jag till och vilar ut. Ingen kan ge en sådan värme och fylla min själ med ljus. Jesus, vid Dina fötter lyssnar jag till Ditt levande Ord. Hela mitt liv vill jag leva Hela mitt liv vill jag leva Hela mitt liv vill jag leva Nära Dig" "Till vår Gud Vill vi ge all lov och ära Till vår Gud Vill vi be att vara nära Till vår Gud Vill vi sjunga jubelsånger Till vår Gud" "Då ska glädjen bryta fram när vi alla är tillsammans och vi sjunger nya sånger, hemma hos vår Far! Och det bästa utav allt är att vi får möta Jesus då ska vi få dela glädjen, hemma hos vår Far." Så vill jag leva.

2 kommentarer:

  1. Salme 115 vers 15
    Romerne 8 vers 32
    Gud velsigne deg og dine!!
    Hilsen Jan Samuel

    SvaraRadera
  2. Tack! var rikligen välsignad! Anna

    SvaraRadera